Academia de Turismo
da Comarca de Ordes

Clases maxistrais e mentorizacións por e para profesionais do sector

Presentación

A Mancomunidade de Ordes leva xa tempo traballando nunha estratexia conxunta de todos os seus concellos para artellar estratexias conxuntas para que o turismo da nosa comarca se converta nunha fonte de promoción e de ingresos para as nosas xentes.

Pero unha boa planificación turística non se forma so tendo unha imaxe conxunta, unha plataforma de web de promoción e uns folletos de promoción, todo isto é parte do que as institucións podemos e de feito xa temos en marcha, outro dos piares que deben soster esta estratexia é a implicación do sector privado na creación de produto turístico e na definición de obxectivos e sinerxías entre o propio sector e tamén coas diferentes administracións, e así é como o vemos desde a Mancomunidade de Ordes, por iso poñemos en marcha este proxecto que pretende formar ás nosas empresas do sector turístico e dar asesoramento a aqueles proxecto emprendedores con profesionais de alto prestixio.

A Academia de Turismo conta con dúas accións moi diferenciadas, as “Clases maxistrais” e as “Mentorizacións”, para todas estas accións contaremos cun importante plantel de formadores, todas estas persoas contan unha ampla experiencia en cada un dos subsectores do turismo.

o que precisas para saber

Como participar

Como puideches ler, hai dous xeitos de participar, presentando unha candidatura á ser unha das empresas mentorizadas na Academia e outro dos xeitos e asistindo ás Clases Maxistrais que se impartirán e das que podes ver o programa nesta mesma web.

solicitude empresa mentorizada

Se queres participar como unha das 10 empresas que serán mentorizadas, debes cubrir esta solicitude, esta solicitude non supón que a túa idea ou proxecto sexa seleccionada, se non que será avaliada e seleccionada pola dirección da academia, despois da análise da mesma, para o cal é probable que che solicitemos mais información e incluso se concerte unha entrevista:

mancomunidadeordes.gal infórmao de que os datos persoais que facilite enchendo este formulario serán tratados pola Mancomunidade de Ordes como responsable deste sitio web. Finalidade da recollida e tratamento de datos persoais: enviar a información que o usuario precisa a través do formulario web. Lexitimación: consentimento do interesado. Destinatarios: Aloxamento: Dinahosting Debes saber que o aloxamento é español e 100% seguro. Dereitos: pode exercer os seus dereitos de acceso, rectificación, limitación e eliminar os datos en info@mancomunidade.gal. O feito de non introducir os datos persoais que aparecen no formulario como obrigatorios pode ter como consecuencia que non se poida atender a súa solicitude. Información adicional: podes consultar a información adicional e detallada sobre Protección de datos no meu sitio web: mancomunidadeordes.gal, así como consultar a política de privacidade.

Clases Maxistrais

Programa

A estas masterclass poderán asistir as empresas mentorizadas, pero tamén calquera outra persoa que o desexe.

Se o que queres é participar nas clases maxistrais, no programa poderás acceder a información de cada unha delas e tamén poderás realizar a solicitude de admisión, xa que serán prazas reservadas. Para estas accións terán prioridade as persoas con domicilio na Comarca de Ordes, podendo participar xente da mesma, sempre e cando non se cubran as prazas.

As accións serán impartidas por persoal capacitado e con grande experiencia, sendo estas as accións que se nos pide realizar:

13/10/2021

Xestión de Empresas Turísticas

Estefanía Fernández

Para xestionar unha empresa neste sector hai que ter unhas nocións básicas da legalidade e tamén dos novos xeitos e as novas tecnoloxía usadas na xestión e na venda destes produtos.

15/10/2021

Posibilidades de Financiación e Axudas para a miña Empresa

Colaboración co Clúster de Turismo

Mais nestes tempos de incertidume é de moita interese, incluso necesidade en moitos casos, o estar informado das axudas que existen das diferentes administracións para o sector, e así mesmo de opcións de financiamento.

20/10/2021

Atención ao Cliente Offline

Alberto Pita

Esta formación vai dirixida a persoas que estean cara o público, sendo o seu obxectivo principal certas normas básicas de recepción e atención ao cliente baseadas nos protocolos da chamada cultura do detalle.

22/10/2021

Plan de Viabilidade

Ana Belén Muñiz Vera

As empresas deben ser viables e sostibles no tempo, para iso necesitamos saber como analizar os datos da nosa empresa, aprendendo a analizar os nosos balances, facer un estudio de custes e demais ferramenta de control para poder analizar a viabilidade do noso proxecto.

27/10/2021

Atención ao Cliente Online

Alberto Falcón

Nestes novos tempos é tan importante a boa atención presencial como a atención por medio de medios tecnolóxicos, por iso nesta formación se informará das ferramentas mais adecuadas para este fin como pode ser Whatsapp, Messenger, as ferramentas de E-mail marketing, e como usalas, en canto autorespondedores, tempos de resposta, solucións de crises, etc. Tamén se tratará a xestión desta atención nas Redes Sociais.

29/10/2021

Xornada de exemplos de Boas Prácticas

Varios asistentes

Neste momento da formación cremos necesarios poder coñecer empresas que expoñan os seus casos de éxito e contan a súa experiencia en aberto a outras empresas e emprendedores que lle poidan expoñer dúbidas en tempo real.

03/11/2021

Barista

Alberto Pita

Este é un sinxelo pero necesario curso, dado o grande número de bares e cafeterías que hai no entorno, este curso vai dirixido a camareiros que atendan as barras, no que aprenderán o básico sobre a preparación do café e todas as súas variantes, así como as nocións básicas de coctelería. Para isto a empresa que imparta a formación ten que ofrecer as instalacións adecuadas para este fin, ben sexan unhas xa existentes ou outras adaptadas.

05/11/2021

Escandallo e Optimización de Menús

Miguel Silvaredonda

Para todos aqueles establecementos que ofrecen comidas ou tapas é de grande interese saber o desperdicio que teñen certos produtos e incluso certos cortes ou preparacións, o obxectivo desta formación é aprender a facer un bo escandallo dos produtos dun prato, aplicando nel todos os custes necesarios tanto de produto como de outros derivados.

10/11/2021

Conservación de Produtos

Miguel Silvarredonda

Nos últimos anos foron moitas as novas tecnoloxías que saíron ao mercado en cuestións de conversación, sobre todo no relacionado co envasado ao baleiro e os novos gases de conservación, estes novos sistemas son de moito interese para mellorar unha boa almacenaxe do produto e incluso da chamada quinta gama.

12/11/2021

Comercialización de Produtos Online, a nova economía

Estefanía Fernández

Cada vez mais o de estar preparado para a venda a domicilio é mais importante para a venda no sector do turismo, por iso é moi importante estar ao día das ferramentas que nos fan chegar aos clientes e que permiten tanto o pago a distancia como a realización de encargas.

17/11/2021

Envases para TakeAway

Miguel Silvarredonda

Este tamén é todo un mundo que está a sufrir grandes cambios nos últimos tempos e que van a sufrir mais cambios no futuro, xa que as nova normas europeas de residuos cero vai a provocar que os sobrantes das comidas se poidan levar para casa en boas condicións, así como a eliminación dos envases de plástico e os non reutilizables esixe poñerse ao día.

19/11/2021

Xornada de Contactos con Axencias

Varios asistentes

Unha vez que temos os produtos creados e as liñas de comercialización claras, debemos contactar con empresas que o poidan vender, e ese é os casos das axencias de viaxes, que están buscando destinos e produtos diferenciados no mercado, co cal se buscarán esas empresas e neste acto se realizarán reunións un a un para intercambiar coñecemento e pechar acordos.

Coñeze aos

Expert@s

Quen e?

Manuel Pan

Será o director de Academia e tamén mentor de proxectos, conta con mais de 20 anos de experiencia no sector turístico, moi vinculado á estratexia de negocio e ás novas tecnoloxías, colabora con iniciativas empresarias de grande éxito e tamén coa planificación de destinos turísticos. Ademais da mentorización de algunha das empresas, realizará as labores de director da academia.
Manuel Pan

Quen e?

Ana Belén Muñiz Vera

Licenciada en Administración e Dirección de Empresas pola Universidade da Coruña. Dedícase á xestión administrativa e ao asesoramento empresarial. O obxectivo neste proxecto é aportar o seu valor engadido alí onde se valore a rendabilidade do servizo e non sexa considerado un mero custe.

Quen e?

Alberto Pita

É profesor de hostalaría e turismo da Xunta de Galicia e da Junta de Castilla y León, ademais ten unha importante traxectoria no asesoramento para a montaxe de locais de hostalaría focalizado na rama de restaurante, bar e cafetería, recibindo varios premios nesta especialidade, habitualmente participa en accións formativas para empresas do sector.

Quen e?

Alberto Falcón

É un especialista en márketing que nos ofrecerá un curso de atención ao cliente por WhatsApp Business, unha ferramenta que ofrece un novo xeito de atención ao cliente e que mellora os procesos de comunicación entre os clientes e a empresa.

Quen e?

Miguel Silvarredonda

É profesor de cociña da Xunta de Galicia, ademais de colaborar en diferentes departamentos de i+d de empresas punteiras do sector alimentario e de asesorar na montaxe de restaurantes por todo o mundo. O seu labor docente tamén o aplica en diferentes accións formativas relacionadas co mundo da alimentación.

Quen e?

Estefanía Fernández

É una apaixonada emprendedora e experta en innovación de modelos de negocio e transformación dixital. Mentora, conferenciante e fundadora en Berlín de e-bloom e do meetup Business Model Re:public (entidade que crea eventos con máis de 5000 membros a nivel internacional). Graduada en turismo e cun eMBA en xestión de empresas turísticas, fundou unha DMC especializada en turismo alternativo, traballou con varias OTAs e na dirección de dous hoteis, en España e Alemania.

Cada un dos mentores que se lle asigne a cada empresa acordará as datas e tempos de duración das xuntanzas de mentorización entre os meses de setembro a decembro do presente ano, tamén acordarán coa empresa si a reunión é presencial ou a distancia.

Ao final da mentorización realizarase un acto de presentación dos proxectos mentorizados, co fin de dalos a coñecer.

Contacto

© Mancomunidade de Concellos de Ordes

Scroll to Top